משחק קלפים רמי 51

איך מתנהל משחק קלפים רמי 51?

יש לא מעט משחקי קלפים אשר נחשבים למאד פופולארי הן בקרב שחקנים מקצועיים והן בקרב שחקנים חובבים בלבד. מבחינות רבות משחק קלפים רמי 51, מתנהל ממש כמו משחק רמי רגיל. ההבדל המרכזי בין רמי רגיל לבין משחק קלפים רמי 51 הוא בכך שברמי 51, על השחקן להוריד אך ורק סדרות אשר סכום הספרות שלהן מגיע ל – 51 לפחות. על כן, משחקים רמי 51 עם שתי חפיסות, על מנת שיהיה בכלל אפשרי להגיע לסדרות כאלה ושהמשחק יהיה מותח (בחפיסה אחת, סביר להניח שרק שחקן אחד מלכתחילה היה מצליח ליצור סדרה אחת של 51). אז איך בכלל אפשר לנצח במשחק שכזה, ומה הן האסטרטגיות הנכונות?

להתמודד מול היריב

על מנת לנצח במשחק קלפים רמי 51, יש לזכור את החת המוצא של כל השחקנים – מן הסתם על מנת להגיע לסדרות בסכום של 51 ומעלה, יש להתמקד בקלפים בסכומים הגבוהים. בקלפים בסכומים נמוכים יש לצבור הרבה מאד קלפים, והדבר לוקח זמן ארוך יותר. אתם יכולים לקחת אסטרטגיה בסיסית זו ולבלבל את היריבים שלכם. אתם יכולים להתמקד דווקא בניסיון ליצור סדרות שונות בסכומים נמוכים. הדבר יבלבל את היריבים שלכם, והם פשוט יחשבו שאין לכם בכלל קלפים, כך שלא אכפת לכם לקחת סתם קלפים נמוכים.

לחלופין, בזמן משחק קלפים רמי 51 יש לקחת בזהירות את הקלפים שהשחקנים האחרים זורקים, כי ההנחה היא שאם לקחתם קלף ששחקן אחר זרק – סימן שאתם קרובים להשלמת סדרה ואתם זקוקים לו. אפשר לקחת קלף גם אם תאם לא זקוקים לו – על מנת כמובן לבלבל את היריבים באשר למהלכים שלכם.

 משחק רמי 51 בקלפים

רוצים להתחיל לשחק רמי 51? צאו לדרך…

אחרי שהבנתם איך מתנהל משחק קלפים רמי 51, אתם יכולים להתחיל כמובן במשחק עצמו הלכה למעשה. לא צריך לאסוף חברים ולהביא שתי חפיסות קלפים. במקום זה, אפשר להירשם אל משחק קלפים רמי 51 אשר נערך און ליין, ולהתחיל ליהנות ממשחק מול שחקנים מכל רחבי העולם כולו.