משחק רמי קוביות

כל מה שרציתם לדעת על משחק רמי קוביות

משחק רמי קוביות (אשר מכונה גם רמיקוב) הוא ללא כל צל של ספק אחד מן המשחקים המהנים ביותר שיש לכל הדעות. האמת היא כי משחק רמי קוביות מבוסס על משחק הרמי הרגיל, עם שינוי אחד מרכזי (מעבר לעובדה כי מדובר על קוביות ולא על קלפים). לאחר שהשחקנים  מניחים את הסדרות של על גבי הלוח המרכזי, יכול כל שחקן אחר לבצע שינוי בסדרות הללו על מנת להוריד קוביות מן הלוח הפרטי שלו. חשוב לציין כי על מנת לבצע זאת, כל הסדרות החדשות צריכות להיות תקינות – עם שלוש קוביות לפחות לכל סדרה לצורך העניין.

עוד כמה דברים שחשוב לדעת

כמו כן, ההורדה הראשונה של משחק רמי קוביות היא שונה ממשחק הרמי הרגיל. ברמי הרגיל, אין חשיבות לסדרה הראשונה שמורידים. לעומת זאת, במשחק רמי קוביות יש בהחלט חשיבות לסדרה הזו – היא צריכה להיות בסכום של 30 נקודות לפחות. (לצורך העניין, משחק רמי קוביות לא כולל בתוכו את הנסיך, המלכה והמלך. במקום זה יש בעצם קוביות עם ערכים של 11, 12 ו – 13).

כמו כן, אם במשחק רמי רגיל קלף האס יכול להתחבר הן לסדרות של 2,3 והן לסדרות של מלכה ומלך, הרי משחק רמי קוביות לא כולל בכלל אס אלא רק קוביה עם הערך 1 – אr יכולה להתחבר אך ורק לסדרות של 2,3 וכך הלאה והלאה.

 שחקו משחק רמי קוביות

רוצים לשחק רמי און ליין?

אם כן, כפי שאתם רואים משחק רמי קוביות, כולל בתוכו לא מעט חוקים מיוחדים כאלה ואחרים אשר הופכים את המשחק למאתגר יותר ומיוחד יותר מטבע הדברים. אם אתם רוצים לשחק ברמי קוביות ואם אתם רוצים בכל זאת לשחק ברמי רגיל – הגעתם ללא כל צל של ספק בדיוק אל האתר הנכון לצורך כך. באתר תוכלו להתחבר אל משחק רמי קוביות אונליין באופן חינמי לחלוטין, ולשחק מול אנשים מכל רחבי העולם בקלות רבה, במשחקים בזמן אמת, בכל זמן שרק תבחרו לעשות זאת.