משחק רמי אבנים

כמה טיפים של משחק רמי אבנים

כל מי שאוהב לשחק קלפים וודאי יתחבר לעובדה, כי אין מי שלא נהנה ממשחק מוצלח של רמי אבנים. משחק רמי אבנים מהווה שכלול של משחק הרמי הרגיל בקלפים, ומכונה גם בשם רמיקוב. (Cube משמעותה באנגלית קוביה). מדובר על אחד מן המשחקים הנפוצים והפופולריים ביותר ברחבי העולם, אשר הוא פרי פיתוח ישראלי. כיום, מיליוני שחקנים ברחבי העולם נרשמים אל משחק רמי אבנים דרך רשת האינטרנט, או נפגשים עם חברים ומשחקים באופן פיזי במשחק הקופסה. אז איך אפשר לנצח במשחק? איזה אסטרטגיות כדאי לאמץ?

כך תוכלו לנצח במשחק רמי אבנים

משחק רמי אבנים הוא מרתק, משום שאינכם יודעים למעשה מה היריב שלכם מתכנן והוא לא יודע מה אתכם מתכננים הלכה למעשה. אחת מנקודות המוצא החשובות לגבי רמי אבנים היא ששחקן שיש לו סדרה – ימהר להוריד אותה. האמת היא שאתם יכולים לנצל נקודה זו לטובתכם. אם צברתם עד כה סדרה – אל תורידו אותה בהכרח. תוכלו להמשיך לקחת אבנים ולהמשיך ליצור סדרות בלוח שלכם, או מידי פעם להוריד אבן או שתיים. היריבים שלכם יחשבו כי אתם עומדים להפסיד – ואז ברגע מפתח בזמן משחק רמי אבנים, תוכלו להוריד סדרות רבות ולהשיג יתרון משמעותי ללא כל צל של ספק. במקרה זה יתרון ההפתעה יהיה לחלוטין שלכם, ואפשר שהיריבים שלכם יתבלבלו לחלוטין, ויצטרכו לשנות את כל האסטרטגיה שלהם עד כה. זכרו כי אינכם חייבים להוריד באופן מידי סדרות, למרות שיש ציפייה י בסופו של דבר תעשו כך, וכאן נמצא היתרון המשמעותי מן הסתם. מוטב גם לעקוב אחרי שחקנים אשר אוגרים עוד ועוד קוביות – שכן אפשר והם נוקטים בדיוק באסטרטגיה הזו.

 רמי אבנים

להתחיל לשחק ולנצח

רוצים כבר עכשיו להתחיל לשחק משחק רמי אבנים? אין צורך לחכות לחברים שלכם או להוציא את המשחק מתוך המחסן. במקום זה, התחברו אל משחק רמי אבנים אונליין כאן באתר. תוכלו לאמץ אסטרטגיות שונות כאלה ואחרות, להתמודד מול שחקנים יריבים ברמות משתנות, וכמובן להשתפר וליהנות בכל רגע מהמשחק.